Weight Watchers dieet

Weight Watchers dieetIedereen is wel bekend met het fenomeen Weight Watchers. Ook als je niet zelf wilt afvallen en je je hier niet eerder mee bezig hebt gehouden, weet je ongetwijfeld wat weight watchers doet. Dit is een organisatie die zich richt op het aanbieden van een programma en ondersteuning voor afvallen. Je staat er niet alleen voor. Je wordt namelijk uitgebreid begeleid en kunt ook in contact komen met andere mensen die ook willen afvallen. Zo heb je een vangnet en een netwerk van ondersteuning.

Weight Watchers dieet: punten tellen

Bij Weight Watchers wordt gewerkt met een puntensysteem. Zo kun je voor elk voedingsmiddel dat je wilt eten, bepalen hoeveel punten dit krijgt toegekend. Het verschilt hoeveel punten je per dag mag gebruiken. Dit hangt af van je leeftijd, lengte, gewicht, beroep of geslacht. Al deze factoren spelen mee bij het bepalen hoeveel punten je voedingsmiddelen zouden mogen hebben. Daarom is het Weight Watchers dieet bijna helemaal op maat gemaakt en kun je veilig, gezond en met succes afvallen.

Weight Watchers dieet: samen of online afvallen!

Er zijn wekelijkse bijeenkomsten waar je informatie kunt krijgen en extra ondersteuning kunt halen als je dit nodig hebt. Het is toch een intensief programma en afvallen is nooit gemakkelijk. Dus als je dit samen kunt doen, maakt dat het wel zo gezellig en gemakkelijk. Iedereen maakt hetzelfde door en je kunt je aangemoedigd voelen door de anderen. Je kunt het Weight Watchers dieet ook thuis zelf, en zelfs alleen online volgen. Het is heel gemakkelijk en met een online interface en een app voor je mobiel, kun je overal je resultaten en punten bijhouden!

Weight Watchers dieet: populair!

Het Weight Watchers dieet is al sinds 1974 een begrip in Nederland en veel mensen vinden het een prettige methode. Je leert namelijk op een gezonde manier af te vallen, terwijl je toch snel veel kilo’s lichter kunt worden. Er zijn veel recepten te vinden die je kunnen helpen het dieet gevarieerd en smakelijk te houden. Je hoeft zo niet eentonig te eten, wat bijdraagt aan motivatie en waardering van het dieet. Bij het dieet worden vier belangrijke voedingsstoffen in de gaten gehouden: proteïnen, koolhydraten, vetten en voedingsvezels. Omdat je zelf je punten kunt verdelen, kun je deze ook opsparen, bijvoorbeeld voor een feestje. Zo hoef je ook dat taartje of frietje niet te laten staan!